iStockphotos

Se zákazníky aerolinek si povídá robot. Zvládne 3/4 odpovědí

Firmy chytřeAktuality pod minutu čtení

Aerolinky Air New Zealand spustily ve Spojených státech a Kanadě svého chatbota, který se jmenuje Oscar. Již dříve ho otestovaly v Austrálii, na Novém Zélandu a některých asijských zemích. Robot komunikuje se zákazníky aerolinek pomocí textového chatu. Dokáže vyřídit většinu obvyklých dotazů a požadavků, které zákazníci mohou na aerolinky mít.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Aerolinky Air New Zealand spustily ve Spojených státech a Kanadě svého chatbota, který se jmenuje Oscar. Již dříve ho otestovaly v Austrálii, na Novém Zélandu a některých asijských zemích. Robot komunikuje se zákazníky aerolinek pomocí textového chatu. Dokáže vyřídit většinu obvyklých dotazů a požadavků, které zákazníci mohou na aerolinky mít.

Navíc se umí takříkajíc rozkrájet, denně vyřídí asi tisícovku požadavků, nedělá mu problém komunikovat s více zákazníky současně. Zákazníci jsou nadšeni, že nemusí čekat na „živého operátora“, vlastně ani nepoznají, jestli na druhé straně je živý člověk nebo počítač. No a aerolinky si mnou ruce. Kromě úspor za živé zaměstnance se také mohou věnovat zákazníkům s netradičními potřebami důkladněji. Operátoři na ně totiž mají čas.

Podle statistik dokáže Oscar zodpovědět asi 75 % otázek sám, což je velký pokrok, protože obvykle se roboti drží někde na desetině této hodnoty. Pomáhá mu v tom nasazení umělé inteligence.

Zdroj: Digitaltrends.com

 

Související článek

Alexa vs. Watson

IBM si chce na trhu s hlasovými asistenty také ukrojit svůj díl. Proti zavedeným asistentům od Amazonu (Alexe) a Googlu (Google Assistant) vysílá do boje umělou inteligenci jménem Watson. Více se však na firemní sféru, chce totiž tento chytrý nástroj upravit podle přání tak, aby byli spokojeni jejich zákazníci.

Související článek

Související článek

SEAT zrychlil výrobu o 1/4 díky autonomním robotům

Ve výrobním závodu SEAT ve španělském městě Martonello každý den nastupuje do práce 125 autonomních robotů AGV. Spolu s nimi v závodě pracuje 7 000 zaměstnanců, kteří spoléhají na rozvoz náhradních dílů a součástí motorů právě prostřednictvím robotických kolegů.

Související článek

 

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama