Zdroj: iStockphoto

Instacart chce zrušit pokladny

Firmy chytřeAktuality 1 min čtení

Čekání se zbožím ve frontě u pokladny patří mezi nejvíce frustrující okamžiky. Americká společnost Instacart proto provozuje službu, která dovolí provádět objednávky online a místo zákazníků vyráží do lokálních obchodů nákupčí společnosti, kteří za zákazníky odeberou zboží z regálů a frontu vystojí za ně. Pak zboží dovezou až do domu zákazníka.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Čekání se zbožím ve frontě u pokladny patří mezi nejvíce frustrující okamžiky. Americká společnost Instacart proto provozuje službu, která dovolí provádět objednávky online a místo zákazníků vyráží do lokálních obchodů nákupčí společnosti, kteří za zákazníky odeberou zboží z regálů a frontu vystojí za ně. Pak zboží dovezou až do domu zákazníka.

Instacart chce svoji službu ještě vylepšit a přemýšlí o spuštění systému či aplikace, která umožní nákupčím vzít zboží z regálu do košíku, minout pokladny a rovnou zamířit do auta pro doručení. Aplikaci v mobilu by mohli používat i zákazníci sami, stačí jednoduše skenovat zboží u regálu a dávat do tašky. Online objednávka se neustále aktualizuje, vidět je cena kusů zboží a celková cena nákupu, doklad pak dorazí do mailu. Platba online je samozřejmostí a tak stačí s taškou plnou nákupu odejít domů. Myšlenka urychlení nákupu bez využití klasických pokladen není nová, už s ní pracují řetězec Walmart a také koncept obchodu Amazon Go, ten byl otevřen do ostrého provozu letos lednu v Seattlu. 

Zdroj: Instacart, Amazon

Související článek

K čemu slouží chytré reproduktory

Společnost Adobe Analyst přišla se zajímavým výzkumem, jak lidé využívají chytré reproduktor, tedy reproduktory s vestavěným hlasovým ovládáním. Do této oblasti snad již brzy vstoupí Apple, zatím se o zákazníky přetahuje především Google Home a Amazon Alexa.

Související článek

Související článek

 

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama