Průzkum Deloitte: blockchain se nešíří tak rychle, jak se čekalo

Trendy & tipyAktuality pod minutu čtení

Zatímco z výzkumu agentury Deloitte z roku 2016 vyplynulo, že nás během krátké doby čeká doba blockchainová, reálná míra nasazení této technologie v roce 2018 tomu neodpovídá. Deloitte provedl druhý průzkum mezi top manažery firem, podle kterého manažeři přestávají poznávat principy blockchainu a začínají přemýšlet, k čemu by jim mohl být v praxi.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Zatímco z výzkumu agentury Deloitte z roku 2016 vyplynulo, že nás během krátké doby čeká doba blockchainová, reálná míra nasazení této technologie v roce 2018 tomu neodpovídá. Deloitte provedl druhý průzkum mezi top manažery firem, podle kterého manažeři přestávají poznávat principy blockchainu a začínají přemýšlet, k čemu by jim mohl být v praxi.

Tři čtvrtiny firem tvrdí, že mají vymyšlený způsob, jak blockchain do svého byznysu zapojit. Asi třetina již blockchain aspoň v malé míře využívá a 41 % se chce do téhle fáze dostat během následujících dvanácti měsíců.

Související článek

Filip Marek z T-Mobile: Analýzu na základě big dat zpracujeme do týdne

Big data. Výraz, který se objevuje stále častěji. Jenže většina lidí pořád tápe v tom, co si pod ním má představit. Obcím mohou sloužit k lepšímu plánování dopravy, pořadatelům kulturních akcí k jejich plánování a organizaci, provozovatelům internetových obchodů k vytvoření efektivnější nabídky – alespoň podle Filipa Marka, který s nimi každodenně pracuje v T-Mobile. To je ale jen špička ledovce.

To se netýká jen digitálních firem, kde by člověk rozvoj blockchainu očekával, ale i společností s tradičním zaměřením. I takové firmy už přestávají opatrně zkoumat, co to vlastně blockchain je, a začínají investovat nemalé částky do vývoje jeho praktického využití. Stejně jako před dvěma lety tak Deloitte očekává, že brzy dojde k masivnímu rozmachu blockchainu.

 

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama