Zdroj: iStockphoto

Spojené státy zažívají boom chytrých reproduktorů

Trendy & tipyAktuality 1 min čtení

Spojené státy zažívají boom hlasem ovládaných spotřebičů, zejména inteligentních reproduktorů. Ty kromě přehrávání hudby zvládnou také vyhledávat na internetu nebo objednávat zboží. Podle výzkumu společnosti Edison Research použilo chytrý reproduktor k objednání zboží 57 % jejich majitelů a 26 % dokonce přes reproduktor nakupuje opakovaně. Z nakupujících se 59 % přiznalo, že přes reproduktor objednali zboží, které před tím nikdy nekoupili. Některé odhady říkají, že do roku 2020 bude vyhledávání na chytrých reproduktorech tvořit až polovinu všech vyhledávání.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Spojené státy zažívají boom hlasem ovládaných spotřebičů, zejména inteligentních reproduktorů. Ty kromě přehrávání hudby zvládnou také vyhledávat na internetu nebo objednávat zboží. Podle výzkumu společnosti Edison Research použilo chytrý reproduktor k objednání zboží 57 % jejich majitelů a 26 % dokonce přes reproduktor nakupuje opakovaně. Z nakupujících se 59 % přiznalo, že přes reproduktor objednali zboží, které před tím nikdy nekoupili. Některé odhady říkají, že do roku 2020 bude vyhledávání na chytrých reproduktorech tvořit až polovinu všech vyhledávání.

Google i Amazon, dva největší hráči na trhu s chytrými reproduktory, tak chtějí zapracovat na zkvalitnění výsledků vyhledávání. Kromě toho zkouší, jak uživatelům vnutit placenou reklamu, což se prozatím nesetkalo s úspěchem.  Když Google zkusil informovat mezi zprávami a dopravní situací o premiéře filmu Kráska a zvíře, reakce posluchačů byly spíš negativní. U bezplatných vyhledávačů jsou ochotni reklamu tolerovat, ale od drahého reproduktoru očekávají, že bude pracovat v jejich prospěch, nikoliv ve prospěch společnosti Google.

Řešením proto pravděpodobně bude praxe, kdy se reklamy nebudou tvářit jako klasická inzerce. Například když se rozhodnete vyhledat recept na alkoholický koktejl, přečte vám reproduktor recept ze stránky inzerenta.

Zdroj: TechCrunch.com

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama