zdroj: T-Mobile

T-Mobile v prvním čtvrtletí pokračoval s rozšiřováním optiky, stavěl privátní 5G sítě

Firmy chytřeAktuality 2 min čtení

První čtvrtletí 2021 bylo pro celou zemi náročné kvůli dlouhotrvajícímu nouzovému stavu. Navzdory tomu T-Mobile Czech Republic neustále potvrzuje, že se na něj zákazníci mohou spolehnout. S cílem propojit Českou republiku kvalitním internetovým připojením T-Mobile vylepšuje svou mobilní síť posilováním technologií LTE a 5G a zároveň zůstává tuzemskou jedničkou v rychlosti budování optické sítě.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

První čtvrtletí 2021 bylo pro celou zemi náročné kvůli dlouhotrvajícímu nouzovému stavu. Navzdory tomu T-Mobile Czech Republic neustále potvrzuje, že se na něj zákazníci mohou spolehnout. S cílem propojit Českou republiku kvalitním internetovým připojením T-Mobile vylepšuje svou mobilní síť posilováním technologií LTE a 5G a zároveň zůstává tuzemskou jedničkou v rychlosti budování optické sítě.

Související článek

Magenta Experience Center: místo, kde si při čekání na nový telefon zahrajete virtuální basketbal nebo sklidíte bylinky

Multifunkční konferenční sál, herna pro milovníky virtuální i rozšířené reality, chytrá kuchyň nebo třeba miniaturní hydroponický záhon se zeleninou a bylinkami, které si můžete odnést. Prostor s názvem Magenta Experience Center, který T-Mobile otevřel v nákupním centru Arkády Pankrác, je všechno, jen ne obyčejná prodejna telefonů.

Výsledky hospodaření operátora mají v prvním čtvrtletí roku 2021 nadále pozitivní ekonomickou trajektorii a potvrzují finanční stabilitu společnosti. Akcelerující trend růstu spotřeby mobilních dat doprovází meziroční nárůst volání, pevného připojení a televizních služeb a současně opačný trend v používání SMS. Počet mobilních zákazníků dosáhl téměř 6,2 milionu; 377 000 zákazníků využívalo pevné připojení a 199 000 některou z televizních služeb. Celkové tržby přesáhly 7 miliard korun.

T-Mobile nadále pomáhal nemocnicím, zdravotnickým zařízením a hygienickým stanicím, kterým až do konce nouzového stavu nepřetržitě poskytoval bezplatně neomezená mobilní data, a navíc zdarma navýšil kapacitu internetového připojení na nejvyšší dostupnou rychlost. Zákazníkům také v zimních měsících zvýhodnil televizní služby v rámci T-Mobile TV.

Operátor pokračoval v budování celostátní optické sítě a v prvním čtvrtletí připojil celkem 10 535 nových domácností, nejvíce v Praze, Ústí nad Labem, Přerově, Brně a Plzni. Letošní ambicí je zajistit gigabitové optické spojení pro dalších 100 tisíc domácností. Na českých univerzitách buduje privátní 5G kampusové sítě, které mají využití ve výzkumu i v budování Průmyslu 4.0.

Navzdory přísným omezením otevřel T-Mobile v Praze první prodejnu budoucnosti Magenta Experience Centrum, která bude v budoucnu sloužit jako místo setkávání, pořádání konferencí, tvorby podcastů a ukazování digitálních možností budoucnosti. V rámci marketingové kampaně společnost posilovala povědomí o výhodách mobilní aplikace Můj T-Mobile, s jejíž pomocí zákazníci vyřídí vše potřebné kdykoliv a odkudkoliv přímo na displeji svého chytrého telefonu. I přes protipandemickými opatřeními ztížené podmínky T-Mobile podporoval sportovní projekty pro širokou veřejnost, například sérii virtuálních závodů v běžeckém lyžování SkiTour, a připomínal nezbytnost aktivního pohybu pro udržení životní rovnováhy v digitální době.

„Poslední rok jasně ukázal, jak nezbytná je digitalizace pro život občanů, veřejnou správu, vzdělávací systém i pro zachování konkurenceschopnosti firem. Aby byla Česká republika úspěšná, musí to být propojená země. Nejen dálnicemi nebo železnicí, ale také kvalitní a spolehlivou informační a telekomunikační infrastrukturou“, říká José Perdomo Lorenzo, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a dodává: „Jsme připraveni investovat do naší společné budoucnosti a pokračovat v naplňování naší vize propojené země, liberalizaci internetu a v budování gigabitové společnosti.“

Témata:
Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama