Zdroj: Nike

Nová aplikace od Nike nabídne přístup k limitovaným edicím. Nohu změří přes mobil

Věci chytřeAktuality 1 min čtení

Společnost Nike oznámila spuštění Nike App v České republice. Po úspěchu ve Francii, Německu, Japonsku, Itálii, Nizozemsku, Španělsku, Velké Británii a USA uvádí na trh novou technologii v dalších třinácti zemích napříč Evropou.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Společnost Nike oznámila spuštění Nike App v České republice. Po úspěchu ve Francii, Německu, Japonsku, Itálii, Nizozemsku, Španělsku, Velké Británii a USA uvádí na trh novou technologii v dalších třinácti zemích napříč Evropou.

Související článek

Nejlepší tipy na chytré vánoční dárky, které na Alze vážně nekoupíte. Ale musíte si pospíšit!

Chcete někoho obdarovat chytrým dárkem, který zatím nikdo jiný nemá? Jde to. Prošli jsme za vás úspěšné projekty na crowdfundingovém serveru Indiegogo a vybrali jsme ty nejzajímavější. Navíc když je objednáte teď, máte jistotu, že dorazí ještě před Vánocemi. A vy máte pro letošek vystaráno.

Nike App zákazníkům v Česku přinese především řadu výhod. Mezi ty nejoceňovanější bude nejspíš patřit exklusivní přístup k produktům z limitovaných edic nebo doprava objednaného zboží zdarma. Do konce roku budou v rámci aplikace představeny ještě dvě nové funkce. Jednou z nich bude i Nike Fit, která sama dokáže změřit velkost nohy. Zákazníkovi k tomu stačí vlastnit chytrý mobilní telefon.

Systém funguje tak, že po vybrání konkrétní obuvi zákazník na internetu dostane možnost nechat si nohy přeměřit. Pokud bude souhlasit, aplikace ho požádá, aby se postavil ke zdi a namířil fotoaparát dolů na nohy. Nike Fit je pak s využitím celkem třinácti virtuálních bodů naskenuje a následně podá informaci o tom, jaká velikost konkrétní boty je pro daného člověka ta pravá. Celý proces by neměl zabrat víc než minutu času.

Související článek

Na kraji Vídně roste nejmodernější městská čtvrť Evropy. Nesmí to být jen noclehárna

Na konečné vídeňského metra, na místě bývalého letiště, roste nová čtvrť. Na tom by nebylo nic divného – jenže Seestadt je zároveň oficiální výkladní skříň celé koncepce smart city. Právě tady se skrývá řada odpovědí na otázku, proč Vídeň už několik let po sobě vítězí ve světových anketách o nejpříjemnější město k životu.

„V Nike usilujeme o budování pevných vztahů se svými členy a zároveň mísíme zkušenosti fyzického i digitálního nákupního prostředí. Aplikace Nike přináší nový způsob nakupování a pomáhá fanouškům sblížit se se značkou více než kdy předtím. Díky této aplikaci jsou veškeré naše zkušenosti poskytovány milionům spotřebitelů už v dalších třinácti zemích Evropy,“ říká Joris van Rooy, viceprezident a generální ředitel Nike Direct EMEA

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama