Foto: iStockphoto.com

Mobil, nebo láska? Chytré spodní prádlo naznačí, čemu má dát partner přednost

Věci chytřeAktuality 1 min čtení

Společnost Deutsche Telekom nedávno představila chytré spodní prádlo se zabudovaným čipem, které má pomoci zamilovaným při trávení intimních chvilek. První sady chytrého spodního prádla pod značkou Love Magenta se vyprodaly během šesti týdnů.

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:

Společnost Deutsche Telekom nedávno představila chytré spodní prádlo se zabudovaným čipem, které má pomoci zamilovaným při trávení intimních chvilek. První sady chytrého spodního prádla pod značkou Love Magenta se vyprodaly během šesti týdnů.

Související článek

Američtí křesťané se chtějí chránit před hanbatými videi. Napráská je umělá inteligence

Sledování na internetu snadno dosažitelné pornografie se nevyhýbá ani věřícím, kteří to vnímají jako hřích. Aby se ale „pokušení zla“ vyhnuli, berou si na pomoc aplikaci, která o případném selhání okamžitě informuje jejich blízké.

Set určený pro milence posedlé mobilními zařízeními sestává ze dvou kusů spodního prádla v růžové barvě, které má v kapsičce na zadní straně zabudovaný čip. Ten lze propojit s mobilní aplikací, kterou si oba partneři nahrají do telefonu, a prádlo pak slouží k odlákání pozornosti od mobilu k milostným aktivitám. Ten z partnerů, který má pocit, že ten druhý se právě věnuje telefonu více, než svému protějšku, se může v prádle projít kolem něj. Čip se v té chvíli spáruje s aplikací, a v telefonu tím nastaví modus „láskyplné chvilky“.

V tomto nastavení telefon blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy a začne přehrávat playlist s romantickými písněmi. Podle Deutsche Telekom tak má partnerům dopřát chvilkový oddech od technologií a pomoci jim soustředit se jeden na druhého.

Související článek

Máte dnes chuť na cheese, hranolky a sprite? V McDonald´s to poznají i bez ptaní

Restaurace rychlého občerstvení v USA musí stále víc bojovat o své zákazníky. Za rostoucím odklonem od fastfoodových podniků je především přechod na zdravější způsob stravování. Známe řetězce tak sází například na širší nabídku vegetariánských a veganských jídel. Ikonický McDonald´s kromě toho sáhl i po službách umělé inteligence, která nabídne ideální objednávku ještě před tím, než ji zákazník vůbec vysloví.

Inteligentního prádla vyrobila firma pouze pilotních 1 000 kusů. Souprava v ceně 25 eur (640 Kč) ale z pultů rychle zmizela a poptávka dál trvá. „Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ vysvětlil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.

 

Líbí se vám článek? Sdílejte ho:
link odkaz
Reklama